Мої цілі навчання на МК:
1. ДІЗНАТИСЯ ПРО НОВІ МЕТОДИ І ПРИЙМИ МОТИВАЦІЇ КОЛЕГ У ПЕРШИЙ ДЕНЬ НАВЧАННЯ!!!
1. ДІЗНАТИСЯ ПРО НОВІ МЕТОДИ І ПРИЙМИ МОТИВАЦІЇ КОЛЕГ У ПЕРШИЙ ДЕНЬ НАВЧАННЯ!!!
2.Ознайомитися з декількома інструментами оцінювання для заохочення самоспрямованості учнів при виконанні навчального проекту (самооцінювання, зворотний зв'язок від однолітків і співпраця в групі).
3. Ознайомитися з декількома прийомами, як надавати зворотній зв'язок колегам щодо створення власного партфоліо.
Моя рефлексія:
Моя рефлексія:
"День прожито не зря )))"
1. Проводила свою саморефлексію, як тренера. Цікаве заняття. Є куди ще самовдосконалюватись ))).
Виникло питання: А чи потрібно виконувати усі вправи що рекомендує підручник?
Виникло питання: А чи потрібно виконувати усі вправи що рекомендує підручник?
На прикінці тренінгу знайшла відповідь на це питання ))).
2. Ознайомилась з новим сервісом - CACCO. Вже думками, як використати його на уроці з учнями. Провести майстер-клас серед учителів найближчим часом.
Питання: "Що ж треба вдосконалити у тенінгу, щоб навчити цьому учителів?" - було темою для роздуму.
3. Прийняла "контрасний душ". Розглядали оцінені наші найкращі портфоліо ))).
4. Знову занурилися у зміст підручника. "Повторение - мать учения".
Які у Вас конкретні і майже вимірювані і досяжні цілі! Супер!!!
ВідповістиВидалитиА от в рефлексії не варто просто перераховувати, що сьогодні робили. Або ж відразу після опису виду діяльності — своє ставлення до цього ( “Я сумніваюся, я радію, мені було дивно, я не згодна\згодна тощо”. ОК? ОТ, наприклад , замість “Прийняла "контрасний душ". Розглядали оцінені наші найкращі портфоліо ))).” напишіть свої справжні емоції якось так “Я була прикро вражена \трохи розсстроєна після агналізу портфоліо , бо це ж були наші найкращі!!!” або , навіть , “Мені було болячче....”. І постарайтеся скрізь ( для початку — де треба , і не треба ;-)) писати “Я”, “мені,” ...
Буквально в кожному реченні! От подивіться, як змінюється Ваше речення “Цікаве заняття.”, на “”Мені сьогодні було цікаво на занятті”. Рефлексія — це не оцінка занять і вправ , ВАШЕ ставлення до них. У Вас це точно вийде! Спробуйте! ОК?