Тренінги в рамках співпраці в Національному проекті «Відкритий світ» для вчителів міста Марганця Дніпропетровської області

Модуль 3



Дослідження в навчальних проектах


У цьому модулі МИ:
  • Обговоремо навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів;
  • З’ясуємо вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  • Сформулюємо навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
  • Обговоремо і сформулюємо Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
  • Сформулюємо завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
  • Створемо текстовий документ із формами;
  • Створемо електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми;
  • Опишемо у блозі власні думки та враження від навчання за модулем.

Файл модуля 3


Ключові Тематичні та Змістові запитання

Ресурси:

Основні запитання проекту є дуже значимими для фокусування навчання на вивченні важливих понять. Ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним.

Основні запитання, що спонукають до дій та мислення, складаються з Ключового запитання, Тематичних та Змістових запитань проекту.

• Ключове запитання - загальне, на нього не існує однозначної відповіді, воно стосується великих ідей та вічних філософських концепцій та цінностей. Часто Ключове запитання стосується декількох предметів і допомагає учням зрозуміти, яким чином ці предмети пов’язані між собою.

• Тематичні запитання проекту пов’язані з проектом безпосередньо та сприяють дослідженням для пошуку відповіді на Ключове запитання. 
На Тематичні запитання проекту також не може бути однозначної відповіді. Ці запитання допомагають учням продемонструвати, наскільки вони розуміють головні концепції теми.

• Змістові запитання – конкретні запитання, що базуються на
фактах та мають обмежену кількість правильних варіантів відповідей. Часто запитання з навчального матеріалу стосуються означень, розпізнавання та загального пригадування відомостей та даних. Змістові запитання схожі на запитання в тестах.

Змістові запитання – це важливі доповнення до Ключового запитання та Тематичних запитань проекту.

Оскільки вдало сформульовані Ключове та Тематичні запитання проекту вимагають від учнів глибокого розуміння Змістових запитань з навчальної теми, ваші Ключове та Тематичні запитання будуть прямо впливати на матеріал та стратегії проекту навчання.

Як спонукати учнів до навчання та досліджень за допомогою Основних запитань

Постановка запитань, що інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається. Коли учні зустрічаються із запитаннями, відповіді на які їх справді цікавлять, вони стають вдумливішими і допитливішими, серйозніше ставляться до навчання. А коли запитання допомагають учням побачити зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям, навчання набирає для них більшого сенсу. Ви можете допомогти своїм учням стати більш вмотивованими та самокерованими у навчанні шляхом формулювання правильних запитань. 

Приклади Ключового, Тематичних та Змістових запитань

Ключові запитання:

• Чим для нас є громада?
• Як можна змінити світ?
• Чому це має нас турбувати?
• Звідки береться література?

Тематичні запитання:

• Хто із членів громади є найважливішим?
• Яким чином перші мандрівники змінили світ?
• Чому варто рятувати джунглі?
• Наскільки міфологія впливає на літературу та на наше щоденне життя?

Змістові запитання:

• За що відповідає пожежник?
• За яким маршрутом подорожував Марко Поло?
• Які є унікальні рослини та тварини у джунглях?
• Які відомі грецькі та римські боги та які їхні символи і характерні риси?

Немає коментарів:

Дописати коментар