Я зробила для себе висновок: при плануванні навчального проекту, спочатку вибираємо тему, продумуємо дослідницьку діяльність, потім підбираємо тематичні та змістові питання.
РЕМАРКА: Дослідження проводять діти - дослідження повинно бути цікавим для дітей!
Від тепер я буду більше уваги приділяти рефлексії, як одному із головних інструментів зворотнього зв'язку з учасниками проекту.
Чи згодні ви зі шкалою оцінювання, де 70% - це 4 б.?
Ви молодець, що для себе склали алгоритм, хоча він не завжди спрацьовує. Кожна група - індивідкуальна. Але, як говорять великі математики, від перестановки доданків сума не міняється, головне ВДАЛИЙ РЕЗУЛЬТАТ. Бажаю вам успіхів!
ВідповістиВидалити